Pro pohodové procházení a fungování stránky, používáme cookies. Více informací o ochraně osobních údajů.

Zlevnili jsme pro Vás oblíbené punčochové kalhoty MAGDA. Podívejte se.

 

 

Reklamační řád

Reklamační řád

EVONA a.s., se sídlem Chrudim III, ul. Rooseveltova 46, PSČ 537 17, IČO: 465 09 071, DIČ: CZ46509071

zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Hradci Králové, oddíl B, vložka 2254
(dále jen „prodávající“).
I.
Prodávající vydává tento reklamační řád za účelem řádného informování o rozsahu, podmínkách a způsobu uplatnění práva kupujícího (včetně spotřebitele) z vadného plnění (dále také „reklamace“), spolu s údaji o tom, kde lze reklamaci uplatnit.

II.
Prodávající vyvěsí nebo jinak vhodně zpřístupní tento reklamační řád na každé své prodejně a na internetu (www.evona.cz).

III.
Kupující při koupi zboží v prodejně prodávajícího nebo spotřebitel při koupi zboží v eshopu prodávajícího je oprávněn uplatnit právo z vadného plnění (reklamaci), která se vyskytne u spotřebního zboží v době dvou let od převzetí, pokud není tato doba prodávajícím prodloužena.

Ostatní kupující jsou oprávněni uplatnit právo z vadného plnění (reklamaci) dle ustanovení § 2099 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, v platném znění, upravujících práva z vadného plnění u kupní smlouvy. Následující ustanovení s výjimkou článku X. reklamačního řádu se na právní vztahy s ostatními kupujícími nepoužijí.

IV.
Kupující je povinen při zahájení reklamačního řízení prokázat uzavření kupní smlouvy s prodávajícím nejlépe předložením prodejního dokladu nebo záručního listu, byl-li ke zboží vydán, spolu s reklamovaným zbožím, jinak se vystavuje nebezpečí zamítnutí reklamace.

V.
Místem uplatnění reklamace je jakákoliv prodejna prodávajícího. Oprávněnou osobou k vyřízení reklamace je vedoucí prodejny, jeho/její zástupce nebo jiný zaměstnanec prodávajícího pověřený vyřizovat reklamace. Dopravu reklamovaného zboží do prodejny prodávajícího a zpět zajišťuje kupující, umožňuje-li to povaha zboží.

VI.
Uplatní-li kupující reklamaci a vytkne tak prodávajícímu vadu zboží, sepíše o tom prodávající zápis, který obsahuje datum zahájení reklamačního řízení, specifikaci zboží, popis vytýkané vady, způsob vyřízení reklamace požadovaný kupujícím, termín vyřízení reklamace, adresu kupujícího, email kupujícího a telefon kupujícího.

VII.
Kupující je oprávněn požadovat odstranění vady:
    1.    opravou, nebo
    2.    dodáním nového zboží bez vad,
pokud je požadavek kupujícího uvedený v bodu 1. nebo 2. nemožný nebo nepřiměřeně nákladný, je prodávající oprávněn vyřídit reklamaci druhým způsobem uvedeným v bodu 1. nebo 2. kupujícím nepožadovaným, pokud to kupujícímu nezpůsobí značné obtíže. Prodávající může odmítnout vadu odstranit, je-li to nemožné nebo nepřiměřeně nákladné.

Kupující je oprávněn požadovat přiměřenou slevu nebo odstoupit od smlouvy, pokud prodávající vadu odmítl odstranit nebo ji neodstranil z důvodů uvedených výše; vada se projeví opakovaně; je vada podstatným porušením smlouvy; nebo je z prohlášení prodávajícího nebo z okolností zjevné, že vada nebude odstraněna v přiměřené době nebo bez značných obtíží pro kupujícího.

Přiměřená sleva se určí jako rozdíl mezi hodnotou zboží bez vady a vadného zboží, kterou kupující obdržel.

Kupující nemůže odstoupit od smlouvy, je-li vada zboží nevýznamná.

VIII.
V případě oprávněné reklamace se do doby upravené článkem III. reklamačního řádu (případně článkem X. věta druhá reklamačního řádu) nepočítá doba, po kterou nemůže kupující zboží užívat.

IX.
Reklamační řízení musí být ukončeno do 30 dnů ode dne jeho zahájení, a to včetně odstranění vady, jejíž reklamace byla uznána, pokud se prodávající s kupujícím nedohodnou na delší lhůtě. Reklamační řízení musí být ukončeno vydáním písemného rozhodnutí o reklamaci, ve kterém bude datum a způsob vyřízení reklamace, potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání, případně odůvodnění zamítnutí reklamace.

X.
Tento reklamační řád se vztahuje přiměřeně i na reklamace ze smlouvy o dílo, kde prodávající je v pozici zhotovitele, s výjimkou článku III. reklamačního řádu. Místo článku III. se použijí § 2618 a § 2619 zákona č. 89/2012, občanský zákoník, v platném znění.

XI.
V případě uzavření kupní smlouvy se spotřebitelem distančním způsobem (typicky eshop) nebo mimo obchodní prostory prodávajícího, má spotřebitel právo od kupní smlouvy odstoupit ve lhůtě čtrnácti dnů ode dne převzetí zboží.

Jestliže spotřebitel zvolil jiný, než nejlevnější způsob dodání zboží, který prodávající nabízí, vrátí prodávající spotřebiteli náklady na dodání zboží ve výši odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání zboží.

Náklady spojené s navrácením výrobku v případě odstoupení od kupní smlouvy ve smyslu tohoto článku nese spotřebitel, pokud výrobek nemůže být vrácen pro svou povahu obvyklou poštovní cestou.

Spotřebitel odpovídá prodávajícímu za snížení hodnoty zboží, které vzniklo v důsledku nakládání s tímto zbožím jinak, než je nutné k tomu, aby se seznámil s povahou, vlastnostmi a funkčností zboží.

Spotřebitel nemůže ve smyslu tohoto článku odstoupit zejména od smlouvy o dodávce zboží, které bylo vyrobeno podle požadavků spotřebitele nebo přizpůsobeného jeho osobním potřebám.

XII.
Subjektem mimosoudního řešení spotřebitelských sporů s prodávajícím je Česká obchodní inspekce, www.coi.cz.
Záležitosti tímto reklamačním řádem neupravené se řídí právním řádem České republiky.


06.01.2023  EVONA a.s.

Osobní odběr ZDARMA

Nakupte na e-shopu a vyzvedněte si zboží v některé z našich 30 poboček.

PRODEJNA CHRUDIM 1
Rooseveltova 46

Tel.: 731 679 264
PO-PÁ 8:00-17:00 hod.
SO 8:30-12:00 hod.


Detail prodejny

PRODEJNA CHRUDIM 2
Resselovo náměstí 3

Tel.: 604 204 050
PO-PÁ 8:00-17:30 hod.
SO 8:30-11:00 hod.

Detail prodejny

PRODEJNA CHOCEŇ
Jungmanova 304

Tel.: 736 513 286
PO-PÁ 8:00-12:00, 12:30-17:00 hod.
SO 8:00-12:00 hod.

Detail prodejny

PRODEJNA HOŘICE
Husova 21

Tel.: 603 250 272
PO-PÁ 9:00-12:00 hod., 12:30-17:00 hod.
SO 9:00-11:00 hod.

Detail prodejny

PRODEJNA HRADEC KRÁLOVÉ
Dukelská třída 95/3

Tel.: 730 180 076

PO-PÁ 8:30-17:30 hod.
SO 9:00-12:00 hod.

Detail prodejny

PRODEJNA JABLONEC NAD NISOU
Podhorská 8

Tel.: 739 485 680

PO-PÁ 8:30-17:00 hod.
SO 9:00-12:00 hod.

 

Detail prodejny

PRODEJNA JIHLAVA
Komenského 1

Tel.: 737 313 825

PO-PÁ 8:00-17:00 hod.
SO 9:00-11:00 hod.

Detail prodejny

PRODEJNA LIBEREC
Pražská 7/5

Tel.: 736 513 290

PO-PÁ 8:30-17:00 hod.
SO 9:00-12:00 hod.

 

Detail prodejny

PRODEJNA MORAVSKÁ TŘEBOVÁ
nám. T. G. Masaryka 165

Tel.: 603 566 107

PO-PÁ 8:30-17:00 hod.
SO 8:30-11:30 hod.

Detail prodejny

PRODEJNA NÁCHOD
Kamenice 114

Tel.: 736 513 287

PO-PÁ 9:00-17:00 hod.
SO 9:00-11:30 hod.

 

Detail prodejny

PRODEJNA NYMBURK
Boleslavská třída 133/4

Tel.: 731 051 693

PO-PÁ 8:30-17:00 hod.
SO 8:30-11:30 hod.

Detail prodejny

PRODEJNA ŠUMPERK
Gen. Svobody 250/5

Tel.: 731 771 703

PO-PÁ 8:30-17:00 hod.
SO 9:00-11:30 hod.

Detail prodejny

PRODEJNA TÁBOR
9. května 1457/27

Tel.: 739 548 966

PO-PÁ 8:30-17:30 hod.
SO 8:30-11:30 hod.

Detail prodejny

PRODEJNA VRCHLABÍ
Krkonošská 144

Tel.: 739 548 967

PO-PÁ 8:30-17:00 hod.
SO 8:00-11:00 hod.

Detail prodejny

PRODEJNA ŽĎÁR NAD SÁZAVOU
Nádražní 18

Tel.: 737 306 263

PO-PÁ 8:00-17:00 hod.
SO 8:00-11:00 hod.

Detail prodejny

PRODEJNA KOLÍN 28
Karlovo nám. 47

Tel.: 799 114 756

Po-Pá 9:00-17:00, SO 9:00-11:30.

Detail prodejny

PRODEJNA HAVLÍČKŮV BROD
Dolní 102

Tel.: 731 686 067

PO-PÁ 8:30-17:00 hod.
SO 8:30-11:00 hod.

Detail prodejny

PRODEJNA ZÁBŘEH
nám. Osvobození 244/2

Tel.: 731 686 068

PO-PÁ 8:30-17:00 hod.
SO 8:30-11:00 hod.

Detail prodejny

PRODEJNA ČESKÁ TŘEBOVÁ
Hýblova 63

Tel.: 603 713 661

PO-PÁ 8:30-17:00 hod.
SO 8:30-11:00 hod.

Detail prodejny

PRODEJNA TRUTNOV
Bulharská 138

Tel.: 732 520 157

PO-PÁ 9:00-17:00 hod.
SO 9:00-11:30 hod.

Detail prodejny

PRODEJNA VYSOKÉ MÝTO
Pražská 216

Tel.: 603 831 218

PO-PÁ 8:30-17:00 hod.
SO 8:30-11:00 hod.

Detail prodejny

PRODEJNA LITOMYŠL 23
Smetanovo náměstí 130

Tel.: 605 795 612

PO-PÁ 8:30-17:00 hod.
SO 9:00-11:30 hod.

Detail prodejny

PRODEJNA LEDEČ NAD SÁZAVOU 22
Husovo náměstí 68

Tel.: 605 794 798

PO-PÁ 8:30-17:00 hod.
SO 9:00-11:30 hod.

Detail prodejny

PRODEJNA POLIČKA 27
Masarykova 189

Tel.: 799 114 768

Po-Pá 9:00-17:00, SO 9:00-11:30.

E-mail.: prodejna27@evona.cz

Detail prodejny

PRODEJNA ZNOJMO 25
Obroková 281/19

Tel.: 739 671 317

E-mail.: prodejna25@evona.cz

Po-Pá 8:30-17:00, SO 9:00-11:30

Detail prodejny

PRODEJNA ÚSTÍ NAD ORLICÍ 24
T.G. Masaryka 128

Tel.: 739 485 678

PO-PÁ 9:00-17:00 hod.
SO 9:00-11:30 hod.

Detail prodejny

PRODEJNA HODONÍN 26
Národní třída 360/51

Tel.: 739 678 264

E-mail.: prodejna26@evona.cz

Po-Pá 9:00-17:00, SO 9:00-11:30.

Detail prodejny

PRODEJNA LANŠKROUN

J. M. Marků 7

Tel. : 731 645 569

PO - PÁ: 9:00 – 17:00

SO: 9:00 – 11:00

Detail prodejny

PRODEJNA ŠTERNBERK
ČSA 14/28

Tel.: 734 569 435

PO až PÁ 8:30-17:00 hod.

SO 8:30-11:30 hod.

Detail prodejny

PRODEJNA PŘEROV 30
Jiráskova 647/3

Tel.: 734 568 972

PO-PÁ 8:30-17:00 hod.
SO 9:00-11:30 hod.

Detail prodejny

Doprava

  • Česká pošta - balík na poštu
  • Česká pošta - balík do ruky
  • Česká pošta - balík do balíkovny
  • DPD
  • DPD