Pro pohodové procházení a fungování stránky, používáme cookies. Více informací o ochraně osobních údajů.

20 % sleva na 3/4 legíny. Podívejte se 

 

 

Vrácení, výměna a reklamace

Vrácení, výměna a reklamace

Jak mohu vrátit objednávku?

Nenošené a nepoužité zboží můžete standardně vrátit do 14 dní od nákupu a to bez udání důvodu. Zboží můžete vrátit bezplatně prostřednictvím Zásilkovny a to s kódem 98764161 na kterémkoliv odběrném místě (POZOR! Online bezplatné vrácení nefunguje!). Vrácení prostřednictvím jiného přepravce náklady za vrácené zboží platí nakupující. Při vrácení objednávky postupujte dle níže uvedených bodů.

1. VYPLŇTE FORMULÁŘ K ODSTOUPENÍ OD KUPNÍ SMLOUVY

Vyplňte formulář k odstoupení od kupní smlouvy, který jste obdrželi spolu se zásilkou a je součástí dodacího listu. Formulář následně vložte do balíčku ke zboží, které chcete vrátit.

Formulář ke stažení zde.

2. ZBOŽÍ ZABALTE A POŠLETE VÁMI ZVOLENÝM DOPRAVCEM 

Zabalte zboží a pošlete balík na adresu: EVONA a.s., Rooseveltova 46, 537 17 Chrudim III. 

Pro osobní vrácení můžete využít jednu z našich 35 kamenných prodejen.

Bezplatné vrácení prostřednictvím Zásilkovny s kódem 98764161. POZOR, kód nefunguje při online vrácení, pouze v odběrných místech Zásilkovny!

Zboží neposílejte na dobírku, v tomto případě nebude zásilka převzata.

3. PENÍZE ZA VRÁCENÉ ZBOŽÍ

Jakmile obdržíme vaše vrácené zboží, vystavíme vám dobropis a do 14 dní Vám vrátíme peníze převodem na vámi uvedený účet.

Jak mohu vyměnit zboží?

Pokud Vám doručené zboží nesedí, zvolili jste špatnou velikost, můžete ho do 14 dní od doručení bezplatně vyměnit. Výměna je ale možná pouze u stejného druhu zboží, tj. vyměníme Vám zboží za jinou velikost či za jiný vzor/odstín, ale vždy se výměna bude týkat pouze daného druhu zboží. Bohužel, výměna za jiný výrobek není možná! 

1. ZBOŽÍ ZABALTE A POŠLETE VÁMI ZVOLENÝM DOPRAVCEM 

Stačí jen nevyhovující zboží zaslat na adresu: EVONA a.s., Rooseveltova 46, 537 17 Chrudim III. Do balíku přiložit vyplněný formulář pro odstoupení od kupní smlouvy, který Vám byl zaslán spolu se zásilkou a je součástí dodacího listu. Do formuláře napište, že se jedná o výměnu a napište jakou velikost či jaký jiný vzor/barvu požadujete.

Bezplatné vrácení prostřednictvím Zásilkovny s kódem 98764161. POZOR, kód nefunguje při online vrácení, pouze v odběrných místech Zásilkovny!

2. ZBOŽÍ MŮŽETE VYMĚNIT NA PRODEJNĚ EVONA 

Zboží zakoupené na našem e-shopu Vám vyměníme i na kterékoliv naší prodejně Evona. Seznam našich 35 kamenných prodejen. Při výměně zboží předložte v prodejně nákupní fakturu z e-shopu, která Vám byla zaslána spolu se zbožím.

3. POŽADUJETE-LI VÝMĚNU ZA JINÝ VÝROBEK

V případě, že požadujete jiný výrobek se postupuje takto: Nevyhovující zboží nám vrátíte s vyplněným formulářem o odstoupení od kupní smlouvy, který Vám byl zaslán spolu se zásilkou a je součástí dodacího listu. Za toto zboží Vám budou vráceny peníze spolu s vystaveným dobropisem a na nové, požadující zboží, si vytvoříte novou objednávku.

!!!VÝMĚNA ZBOŽÍ SE TÝKÁ POUZE VYZKOUŠENÉHO, NEVYPRANÉHO A NEPOŠKOZENÉHO ZBOŽÍ. NA OSTATNÍ ZBOŽÍ NEBUDE BRÁN ZŘETEL A VÝMĚNA NEBUDE PROVEDENA!!!

 

Jak mohu reklamovat zboží?

Vadné zboží můžete reklamovat dle zákona do 24 měsíců od zakoupení. Pokud se u vašeho oblečení objevila vada, pak postupujte dle níže uvedených bodů.

 Celý reklamační řád si můžete přečíst zde.

1. VYTISKNĚTE SI REKLAMAČNÍ FORMULÁŘ

V prvním kroku si vytiskněte reklamační formulář a pečlivě vyplňte všechny údaje. Formulář a kopii faktury následně vložte do balíčku ke zboží, které chcete reklamovat.

Reklamační formulář stáhnete zde.

2. JAKÝM ZPŮSOBEM LZE REKLAMACI ŘEŠIT

Dle vašich preferencí vám vadný kus vyměníme za nové zboží, nebo vám budou vráceny peníze na váš bankovní účet. V případě uznané reklamace máte nárok na vrácení celé částky a to včetně poštovného. 

3. ZBOŽÍ ZABALTE A POŠLETE VÁMI ZVOLENÝM DOPRAVCEM 

Zabalte zboží a pošlete nám ho na adresu: EVONA a.s., Rooseveltova 46, 537 17 Chrudim III. Osobně můžete zboží reklamovat na jedné z našich 35 kamenných prodejen.

Bezplatné vrácení prostřednictvím Zásilkovny s kódem 98764161.

Zboží neposílejte na dobírku, v tomto případě nebude zásilka převzata.

4. VYŘÍZENÍ REKLAMACE

Jakmile obdržíme vaše vrácené zboží, tak nejpozději do 3 dnů dostanete informaci o přijetí vaší reklamace. Její vyřízení proběhne v zákonné lhůtě maximálně do 30 dní.

Máte další otázky k možností vrácení, nebo reklamace vadného zboží? Neváhejte nás kontaktovat na čísle +420 734 433 374.

 

Osobní odběr ZDARMA

Nakupte na e-shopu a vyzvedněte si zboží v některé z našich 35 poboček.

Doprava

  • Balíkovna
  • GLS
  • Zásilkovna