Vrácení a reklamace
Vrácení a reklamace
Jak mohu vrátit objednávku?
Nenošené a nepoužité zboží můžete standardně vrátit do 14 dní od nákupu a to bez udání důvodu. Náklady za vrácení zboží platí nakupující. Při vrácení objednávky postupujte dle níže uvedených bodů.
1. VYTISKNĚTE SI FORMULÁŘ K ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY
V prvním kroku si vytiskněte formulář k odstoupení od smlouvy a pečlivě vyplňte všechny údaje. Formulář i kopii faktury následně vložte do balíčku ke zboží, které chcete vrátit.
Formulář ke stažení zde.
2. ZBOŽÍ ZABALTE A POŠLETE VÁMI ZVOLENÝM DOPRAVCEM
Zabalte zboží a pošlete balík na adresu: EVONA a.s., Rooseveltova 46, 537 17 Chrudim III. Pro osobní vrácení můžete využít jednu z našich 31 kamenných prodejen.
Zboží neposílejte na dobírku, v tomto případě nebude zásilka převzata.
3. PENÍZE ZA VRÁCENÉ ZBOŽÍ
Jakmile obdržíme váš balíček na sklad, tak může trvat až 14 dní než vám budou vráceny peníze. Peníze vracíme nejčastěji převodem na účet.
Jak mohu reklamovat zboží?
Vadné zboží můžete reklamovat dle zákona do 24 měsíců od zakoupení. Pokud se u vašeho oblečení objevila vada, pak postupujte dle níže uvedených bodů.
Celý reklamační řád si můžete přečíst zde.
1. VYTISKNĚTE SI REKLAMAČNÍ FORMULÁŘ
V prvním kroku si vytiskněte reklamační formulář a pečlivě vyplňte všechny údaje. Formulář a kopii faktury následně vložte do balíčku ke zboží, které chcete vrátit.
Reklamační formulář stáhnete zde.
2. JAKÝM ZPŮSOBEM LZE REKLAMACI ŘEŠIT
Dle vašich preferencí vám vadný kus vyměníme za nové zboží ve stejné cenové hladině, nebo vám budou vráceny peníze na váš bankovní účet. V případě uznané reklamace máte nárok na vrácení celé částky a to včetně poštovného.
3. ZBOŽÍ ZABALTE A POŠLETE VÁMI ZVOLENÝM DOPRAVCEM
Zabalte zboží a pošlete balík na adresu: EVONA a.s., Rooseveltova 46, 537 17 Chrudim III. Osobně můžete zboží reklamovat na jedné z našich 31 kamenných prodejen.
Zboží neposílejte na dobírku, v tomto případě nebude zásilka převzata.
4. VYŘÍZENÍ REKLAMACE
Jakmile obdržíme váš balíček na sklad, tak nejpozději do 3 dnů dostanete informaci o přijetí vaší reklamace. Její vyřízení proběhne v zákonné lhůtě maximálně do 30 dní.
Máte další otázky k možností vrácení, nebo reklamace vadného zboží? Neváhejte nás kontaktovat na čísle +420 734 433 374.